CCleaner 2014 Full Crack indir (Türkçe)

admin tarafından 2 sene önce yazıldı, kez görüntülendi ve 31 yorum yapıldı.
hızlı indirme

ccleaner-full-indirMerhaba arkadaşlar sizlere bu yazımda CCleaner programının 2014 versiyonu Full ve crack li olarak tanıtmak istiyorum. CCleaner programı 2014 sürüm olup full ve cracklidir indirdiğiniz dosyaların içerisinde crack ve serial key dosyaları mevcuttur.

CCleaner 2014 Full Crack Açıklama : 

CCleaner, bilgisayarınızda bulunan tarayıcıların (Internet Explorer, Mozilla, Opera vb.) çerezlerini, Kayıt Defterini ve başlangıç programlarını 2 adımda temizler. Peki bunlar temizlenmezse ne olur? Çok basit zamanla bilgisayar yavaşlar. Kullanımı çok basit, arayüzü kullanıcı dostu olan program, Türkçe ve ücretsizdir.

Versiyon Yenilikleri:

– Internet Explorer 10 için Geçmiş temizleme geliştirildi
– Internet Explorer 10 için Önbellek temizleme optimize edildi
– Firefox için İndirme Geçmişi temizleme geliştirildi
– Internet Explorer 10 için DOMStore çerezi temizleme geliştirildi
– Google Chrome Başlangıç öğeleri algılama optimize edildi
– Dosya Bulucu’da sürücü algılama geliştirildi
– Adobe Fireworks 6.0, Nero 12 Platinum HD Suite, Foxit Reader 6.0, Virtual —- Clone Drive, PDFCreator ve PDF Architect için temizleme eklendi
– Freemake Video Converter için temizleme geliştirildi.
– Küçük hata düzeltmeleri ve arayüz geliştirmeleri yapıldı.

Güncelleme: Konumuz CCleaner 2014 Full olarak güncellenmiştir.

CCleaner 2014 full indir

CCleaner 2014 Full Crack indir (Türkçe)

Benzer Yazılar
Yorumlar ( 31 )
  1. mehmet dedi ki:

    teşekkürler…

  2. aabdullh dedi ki:

    elinize sağlık

  3. boşver :D:D: dedi ki:

    helal pampa 😀

  4. ahmo dedi ki:

    eline sağlık kardeş

  5. fafa dedi ki:

    10 numara paylaşım devamını bekleriz

  6. aydın reis dedi ki:

    CCleaner indirdim sorunsuz çalışıyor teşekkürler

  7. mustafA ALTINTAŞ dedi ki:

    emeğinize sağlık

  8. mehmet dedi ki:

    paylaşım budur 🙂

  9. aslan dedi ki:

    teşekkürler sağolun

  10. burak akan dedi ki:

    teşekkürler

  11. alı çoban dedi ki:

    teşekkürler

  12. isim dedi ki:

    teşekkürler

  13. ömer dedi ki:

    teşekkürler elinize sağlık

  14. murat dedi ki:

    teşekkürler

  15. murat dedi ki:

    teşekkürler elinize sağlık

  16. murat dedi ki:

    teşekkürler arkadaşlar tüm gereksiz dosyaları sildim

  17. İlker dedi ki:

    teşekkürler

  18. metrapole dedi ki:

    Teşekkürler bunun 2014 versiyonu ne zaman çıkacak

  19. gurbuz dedi ki:

    sağol hocam bunu arıyordum

  20. İsim dedi ki:

    sağol hocam büyük paylaşım yapmışsınız

  21. hamit dedi ki:

    teşekkürler hocam ccleaner 2014 sürümü yokmu

  22. Berkay dedi ki:

    Program full sürüm demi boşuna indirmeyelim

  23. bektasveli dedi ki:

    teşekkürler

  24. umıt dedi ki:

    tşk. ccleaner full olarak arıyordum sağol.

  25. auk dedi ki:

    tesekkur

  26. mehmet dedi ki:

    sağol kardeşim eline yüreğine sağlık

  27. hasan dedi ki:

    eline sağlık kardeş sorunsuz kurdum


Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.Tüm hakları saklıdır.
Tema: Sipsi V2
Yandex.Metrica